Get Up to 40% OFF New-Season StylesMenWomen * Limited time only.

درباره ما

درباره شرکت ما

درباره شرکت هورام ارتباطات

شرکت هورام ارتباطات افتخار دارد با در اختیار داشتن کادر مجرب و مسلط در شاخه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین با همکاری شرکت های توانمند ایرانی و خارجی در این عرصه ، شما را در جهت تامین تجهیزات ( شبکه، وایرلس، voip ، CCTV )، مشاوره و طراحی پروژه های مرتبط، همراهی و پشتیبانی کند .

این مجموعه فعالیت خود را با ورود به عرصه تجهیزات شبکه از برندهای Cisco و Mikrotik و UBNT آغاز کرده و سعی بر آن داشتیم تا با اخذ مدارک معتبر بین المللی علاوه بر تامین تجهیزات با کیفیت و تخصصی ،با ارتقاء دانش فنی کارکنان خود در جهت مشاوره و طراحی پروژه های شبکه در کنار مشتریان عزیز بوده و پاسخگوی نیازهای ایشان باشیم.

نیازمندی های بازار شبکه و فناوری اطلاعات ما را بر آن داشت تا در حوزه امنیت و حفاظت پیرامونی پا به عرصه دوربین های مداربسته و تجهیزات حفاظت پیرامونی گذاشته و در این زمینه با اخذ نمایندگی برندهای Hikvision و Dahua و تجهیزات حفاظت پیرامونی AVS زمینه فعالیت خود را گسترش بدهیم. با توجه به اهمیت ذخیره سازی اطلاعات در این زمینه ،سعی بر آن داشتیم تا با تامین سرورهای HP و تجهیزات ذخیره سازی QNAP  و همچنین واردات تجهیزات VOIP از برندهای YEALINK,GRANDSTREAM و NEWROCK کار خود را تخصصی تر کرده و با دید بهتر و حرفه ای تر ،در جهت تامین تجهیزات ،مشاوره و طراحی ، خدمتگذار مشتریان عزیز باشیم.

اهداف سیری ناپذیر اعضای متخصص، متعهد و مجرب این مجموعه، بسط و گسترش این فناوری با اجرای ایده های ناب است که با همیاری و اعتماد شما مخاطبان و علاقمندان عزیز، و البته با آموزش، تولید محتوای مفیدتر و تخصصی تر توسط هورام ارتباطات ،در سریع ترین زمان ممکن به دست خواهد آمد. 

امید است که همچون گذشته، با اعتماد اکثریت مخاطبین گرامی و کوشش در حد توان خود و برقراری روابط شاد، سودمند و پر از ایده های نو، آینده ای درخشان تر را برای همه کاربران این فناوری بسازیم.

قدردان شما مشتریان وفادار و صاحب اندیشه هستیم

ویژگی های مجموعه ما

گارانتی و خدمات پس از فروش​

هورام ارتباطات با ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش کالاهای خود ،تلاش دارد با خلق تجربه خوشایند خرید ،خدمات متفاوتی را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین شما بعد از خرید تا هفت روز فرصت دارید تا در صورت معیوب بودن دستگاه، آن را بازگردانید.

 

 

پشتیبانی

رضایت مشتری بعد از خرید کالا یا خدمات شرکت هورام ارتباطات یکی از اصلی ترین اهداف این مجموعه میباشد .لزوم داشتن تیم پشتیبانی شبکه در همه شرکت ها و سازمان ها امری لازم و ضروریست.شرکت هورام ارتباطات با برخورداری از تیمی متشکل از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه‌های مختلف سخت افزار، نرم افزار، سیستم‌های شبکه و امنیت اطلاعات، خدمات پشتیبانی در زمینه شبکه و سیستم‌های کامپیوتری را به کاربران گرامی ارائه می‌دهد.