Get Up to 40% OFF New-Season StylesMenWomen * Limited time only.

شرایط گارانتی و تعویض

شرایط گارانتی و تعویض کالای هورام

شرایط گارانتی

  • هورام ارتباطات با هدف ارتقا سطح ارائه خدمات پس از فروش در تلاش است تا خدمات متفاوتی را به مشتریان خود ارائه نماید که از جمله آنها می توان به مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین ارائه مشاوره فنی از طرف کارشناسان این شرکت به مشتریان عزیز را نام برد.
  • یکی از مهمترین پارامتر های گارانتی در محصولات شبکه گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی آن بوده که گارانتی هورام ارتباطات این شرایط را دارا می باشد.
  • در هنگام خرید، مشتری باید سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن ملحقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی ( کارت گارانتی ارسال شده از طریق ایمیل) با سریال کالا را بررسی نماید.
  • شرکت بر اساس تشخیص کارشناس خود، کالای تحت پوشش گارانتی را با استفاده از قطعات اصلی، تعمیر یا با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد، درستی عملکرد قطعات تعمیر یا تعویض شده در مدت ضمانت، تا پایان مدت گارانتی دستگاه تضمین می‌شود.
  • چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، قطعه به صاحب آن عودت داده شده و گارانتی هورام ارتباطات مسئولیتی در قبال قطعه فوق نخواهد داشت و قطعه در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.
  • مسئولیت تعمیر و یا تعویض قطعات با گارانتی سایر شرکت‌ها بستگی به همان شرکت‌های گارانتی‌کننده دارد و  گارانتی هورام ارتباطات مسئولیتی در این خصوص بر عهده ندارد.
  • مسئولیت بسته‌بندی صحیح کالا هنگام ارسال بر عهده مشتری است. توصیه می‌گردد از بسته‌بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته‌بندی نادرست بر عهده مشتری است.
  • هرگونه عملیات نرم‌افزاری از جمله ریکاوری، آپدیت نرم افزاری، upgrad دستگاه و نصب آنتی ویروس و … خارج از گارانتی بوده و مشمول پرداخت هزینه می‌شود.

گارانتی هورام ارتباطات دارای هفت روز تقویمی ضمانت بازگشت کالا می باشد که دارای این شرایط است :

۱- پاور و CPU کلیه دستگاه ها فاقد گارانتی می باشد.

۲-شرایط مرجوعی کالاها در صورتی پذیرفته می‌شود که قبل از پایان هفت روز و پس از هماهنگی با شرکت بوده و به لحاظ فیزیکی و شکل ظاهری معیوب و آسیب‌دیده نبوده و پلمپ آن‌ها مخدوش نشده باشد.

۳-بازگشت کالا برای کالاهای نو (گارانتی طلایی) فقط و فقط در صورت وجود ایراد فیزیکی و یا عملکردی دستگاه پس از تایید کارشناسان این شرکت میسر خواهد بود.

در تمام زمان انجام گارانتی هورام ارتباطات ملاک عمل نظریه کارشناسان این شرکت خواهد بود.