Get Up to 40% OFF New-Season StylesMenWomen * Limited time only.

Tplink

تی پی لینک

درباره شرکت
شرکت تی پی لینک در سال 1996 در کشور چین تأسیس گردید. اساس نام‌گذاری این شرکت بر استفاده از نوعی کابل زوج بهم تابیده شده (Twisted Pair) است که توسط الکساندر گراهام بل اختراع شد. با استفاده از این مدل کابل، تداخل الکترومغناطیسی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. بدین ترتیب «TP» بخشی از نام این برند شد.

جایگاه شرکت
تی‌پی‌لینک رتبه نخست دنیا در زمینه تولید تجهیزات شبکه بی سیم (WLAN) را در دست دارد. این شرکت به عنوان ارائه ‌دهنده پیشرفته‌ترین محصولات با کیفیت بالا برای دسترسی به اینترنت، شبکه، رفع نیازهای شبکه و مشتریان، کسب و کار و سرگرمی شناخته می‌شود.

تاریخچه

تی پی لینک از سال 2005 فعالیت در زمینه تولید محصولات و تجهیزات شبکه مورد نیاز در زندگی روزمره را در عرصه بین المللی نیز آغاز کرد. در حال حاضر با گسترش فراهم کنندگان در 170 کشور دنیا، میلیون ها نفر در سرتاسر جهان از خدمات و محصولات این شرکت استفاده می‌کند.

طراحی منحصر به فرد
شرکت تی پی لینک تولید محصولات خود را بصورت بومی انجام می دهد و از طراحان و شرکت‌های بزرگ در این فرآیند کمک نمی‌گیرد.

تکنولوژی سبز
تکنولوژی صرفه جویی در مصرف انرژی در محصولات TP-Link به راه اندازی شبکه با کمترین میزان سرمایه کمک می کند. علاوه بر این، تی پی لینک هوشیارانه در راستای کاهش اثرات محیط زیستی بشر و در نتیجه محافظت از محیط زیست برای آیندگان تلاش می کند.

تکنولوژی سبز TP-Link چیست؟
تکنولوژی صرفه جویی در مصرف انرژی TP-Link سوئیچ های تی پی لینک مجهز به جدیدترین تکنولوژی های بهره وری انرژی هستند که می توانند ظرفیت شبکه را با انرژی کمتر افزایش دهد و بطور قابل توجهی هزینه های کسب و کار در حوزه سرمایه گذاری در زیرساخت های شبکه را کاهش دهد. تکنولوژی سبز TP-Link برای کاهش مصرف انرژی تا 80 درصد از طریق تطبیق مصرف انرژی بر اساس میزان استفاده دستگاه ها طراحی شده است. سوئیچ های مجهز به تکنولوژی سبز تی پی لینک، با بهره مندی از دو ویژگی مصرف انرژی را کاهش می دهند:

محصولات تی پی لینک TP-Link کاهش مصرف انرژی پورت های بیکار
کاهش مصرف انرژی پورت های بیکار وقتی یک کامپیوتر یا سایر تجهیزات شبکه خاموش باشد، پورت مربوط به یک سوئیچ قدیمی به مصرف میزان قابل توجهی از انرژی ادامه خواهد داد. تکنولوژی سبز تی پی لینک می تواند بطور خودکار وضعیت لینک را شناسایی کند و مصرف انرژی پورت های بیکار کاهش دهد