Get Up to 40% OFF New-Season StylesMenWomen * Limited time only.

mikrotik

میکروتیک

درباره شرکت
میکروتیک یک شرکت تولیدکننده نرم‌افزار و سخت‌افزار مخصوص روتر می‌باشد که راهکارهای کاربر پسند،قابل اطمینان و تحمل پذیر در مقابل خطا در حوزه روتینگ و مدیریت شبکه ارائه می‌دهد. محصولات میکروتیک توسط ISP ها، کاربران خانگی و شرکت‌های سازنده زیرساخت‌های شبکه دیتا در سراسر دنیا مورد ااستفاده قرار می‌گیرد.

مأموریت شرکت
مأموریت این شرکت سرعت بخشیدن و تقویت تکنولوژی‌های موجود اینترنتی و فراهم سازی امکان استفاده از آنها توسط طیف وسیع‌تری از کاربران می‌باشد.

تأسیس در سال 1996
مکان شهر ریگا پایتخت لتونی
وب سایت: www.mikrotik.com

تاریخچه

فعال در ارائه راهکارهای WISP از سال 1995

تأسیس در سال 1996

انجام پروژه های ISP وایرلس در سرتاسر جهان

توسعه نرم افزار اختصاصی میکروتیک برای راهکارهای روتینگ مبتنی بر اینتل (کامپیوترهای شخصی) از سال 1997

توسعه سخت افزار اختصاصی میکروتیک از سال 2002

دارای بیش از 500 نماینده توزیع و فروش در 145 کشور با ارائه خدمات فروش و پشتیبانی راهکارهای میکروتیک

گردهمایی میکروتیک

ویژه کاربران (MUM)

MUM یک یک کنفرانس حول موضوع نرم افزار RouterOS و سخت افزار RouterBOARD میکروتیک است. این گردهمایی مکانی برای مطرح کردن سوالات، گفتگو با متخصصین و مشاهده دموی تکنولوژی های جذاب توسط میکروتیک و کاربران محسوب می شود.
تاکنون بیش از 150 MUM توسط میکروتیک برپا شده است. بزرگ ترین رویداد از این نوع دارای 3000 شرکت کننده بود. هر ساله تعداد بیشتری از توزیع کنندگان، تولیدکنندگان لوازم جانبی و مشارکت کنندگان در برنامه تولیدشده برای میکروتیک، محصولات و خدمات خود را در این کنفرانس ها ارائه و معرفی می کنند. در بزرگ ترین رویداد، بیش از 145 شرکت بعنوان ارائه دهنده مشارکت داشتند.

گردهمایی های میکروتیک MikroTik
 

آکادمی میکروتیک

میکروتیک یک برنامه ویژه برای مؤسسات آموزشی مانند دانشگاه ها، آموزشگاه های فنی، کالج ها و سایر مؤسسات آموزشی ارائه می دهد.
در حال حاضر بیش از 500 دانشگاه و 750 مدرس به این برنامه پیوسته اند.